Saturday, August 2, 2008

JAIS DAH TENDER!!!!!!....jangan panik!!!!!

31 july 2008.....setelah ntah brapa lama menimbang-nimbang akhirnya kawan kita ni berjaya jugak menghantar tender berenti kerja dari Titan.Tahniah dol!walaupun ramai yang tak rela dengan pemergian beliau (termasuk la aku),tapi mungkin kerana dah dapat petunjuk dari Ilahi...akhirnya keputusan yg penuh bersejarah ini terlaksana jua.. Anyway kami semua ucapkan selamat berhujrah kpd jais...semoga bertambah ilmu, iman dan amal...mudah mudahan kalau balik malaysia nanti dapat jadi ulama besar... Beberapa hari sebelum itu beliau ada menceritakan detik2 bersejarah dalam hidupnya...iaitu saat akhir hayat allahyarham Hamzani...yg juga kawan baik aku... Sangat beruntung seorang Jais yg dipertontokan Allah taala detik2 yang tak semua orang berpeluang menghadapinya....hasilnya...seorng jais yang byk ilmunya..warak dan ada ciri2 zuhud...tahniah dol!...

1 comment:

j.MD said...

Salam. Tak de apa yang nak dipanikkan brother. Sapalah aku ni? Anyway terima kasih bebanyak kepada semua rakan2.

InsyaAllah aku tidak lupa... apa yang aku nak buat kat sana. Banyak program menambah ilmu dan amal insyaAllah. Cuma minta kawan2 sama2 berdoa supaya aku sentiasa diberi petunjuk dan kekuatan oleh Allah.

Bukan senang nak istiqomah.. Bimbang juga kalau2 tidak menjadi lebih baik berbanding di sini. Malanglah aku kalau begitu jadinya... InsyaAllah aku sentiasa ingat pesan guru kami. Pasti aku merindui beliau...

Kepada moderator blog ni.. letaklah ruang chatbox! Boleh berkomunikasi terus.

Wassalam