Thursday, December 17, 2009

KhaBaR daRi aL-juBaiL uTk SahaBat ku SeKaLiaN

setibanya aku kat jubail ni...sahabat2 dari malaysia dtg jenguk aku kat hotel ni..terima kasih bebanyak utk `Nazri aka BeB`...banyak tolong aku kat sini..tak lupa juga geng2 dari malaysia yg dtg menyambut aku,bob&gureh..ni la tempat penginapan aku....mula2 dia layan baik2 lepas tu....????jadi unta la aku..
lepas ni nasib aku tak tau lagi...adakah seperti pokok2 di sebelah kanan yg hidup subur tanpa segan silu....ataupun seperti pokok2 disebelah kiriyg cuba utk hidup tapi tak terdaya....
kalau anda bijak bistari,cuba teka siapakah ini...
aku,wak jai&member dari petronas kat kuwait international airport..
santai ditepi pantai..kereta yg korg ngok tu..itulah kereta yg bawak aku&the gang kemana sajer aku nak pergi..
itu lah sedikit kisah aku untuk korg...terpaksala tumpang blog team A punya...blog aku belum siap...batu block tak sampai lagi...untuk dua sahabat aku yg nak kesini pada 28hb ni...amcam ader brani kaa...aku tunggu korg..kat sini...ni pun aku pinjam laptop kawan aku bob dari petronas VCM....so thnx a lot to all of u,i miss u all....

4 comments:

Anonymous said...

Salam Awal Muharam ..

Sekali tak dengar suara ko, terngiang2 rasa ..

Kha|ruLn|zaM @ K.N.K said...

ko ni buat aku sedih sehhh...ni yg wat aku nak balik ni...aku pun terngiang2 jgak gelak tawa korg semua...miss u all so much..

Muhammad said...

kalau ko cat kabin CR2 tu cantik2....
takkan dapat mengembalikan kenangan pahit manis bersamamu....

Kha|ruLn|zaM @ K.N.K said...

walaupun jasad&badan yang jauh..tapi hatiku dekat pada kalian semua...